Puzzle for businessmen in agriculture carrying business in a permanently maintainable way AGROPUZZLE
Projekt je realizován za finanční podpory Evropské unie. Za obsah sdělení odpovídá výlučně autor. Sdělení nereprezentují názory Evropské komise a Evropská komise neodpovídá za použití informací, jež jsou jejich obsahem.
Popis projektu:
Naše škola je partnerem projektu spolupráce 5 států a 6 organizací v rámci grantové oblasti Leonardo da Vinci Partnerství pod Programem celoživotního vzdělávání. Projekt Puzzle pro agropodnikatele podnikajícího trvale udržitelným způsobem – AgroPuzzle – bude přípravou doplňujících a rozšiřujících studijních materiálů ve formě pracovního sešitu využitelného pro odborné předměty související s managementem, turistikou na venkově, službami v agropod-nikání a konverzací v anglickém a německém jazyce.
Vyučující s pracovní skupinou studentů získají také odborné informace v oblasti kulturních památek Unesco a území Natura 2000, kde platí pro podnikatele jiná pravidla než obvykle, navštíví konkrétní ukázky agrofarem.
Tato místa s evropskou hodnotou jednotlivých zemí partnerství doplníme o informace o podnikání trvale udržitelným způsobem v systému ekologického zemědělství a permakultury, které jsou v každém státě v jiném stupni rozvoje, ale zároveň jsou součástí důležité myšlenky trvalé udržitelnosti života, ke které směřujeme a ke které chceme v rámci pracovních materiálů vést i studenty.
Doplnění a vytvoření konverzačních odborných témat v cizím jazyce pomůže včlenit studenty do multikulturního světa Evropy a umožní jim lepší začlenění na trhu práce. Jazykové podpory obohatí hodiny cizího jazyka a doplní konverzační část o profilová témata zemědělských škol.
www.agropuzzle.eu
Koordinátor projektu: |
|
Středná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku Na lúkach 18 Levice, Slovensko www.sposlv.szmk.sk |
|
Partneři projektu: |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΡΕΒΕΖΑΣ Epaggelmatiki Sholi Prevezas SKAMNOULA 48100 PREVEZA GREECE |
Zespól Szkól w Komornie |
Lycée d´Enseignement Général et Technologique |